Vakar apie 20:00 pradėjau ardymo darbus. Per 4 valandas pavyko: nuimti visas plastmases, benzino baką, išleisti tepalus, aušinimo skystį, nulupti tepalinį ir aušinimo radiatorius bei nuimti duslintuvą. Motociklas dabar atrodo labai skurdžiai ir net kažkaip liūdnai. Kaip koks skeletas.

Kadangi naudojuosi pagalbine priemone (knyga kuri skirta aprašyti būtent mano modelio bei metų motociklo remontui) tai beardant radau kelis labai naudingus patarimus. Pvz. išleidinėti aušinimo skysti būčiau pradėjęs nuo radiatoriaus, ko pasėkoje tektu jį išlaistyti ant žemės ir aišku ant savęs. O va pagal knygą tereikėjo pritvirtinti žarnelę prie specialaus kranelio, jį atsukti ir laukti kol visas aušinimo skystis gražiai nutekės į indą. Taip pat ateityje (smulkiau ardant variklį) tikrai pravers patarimai kaip teisingai sudėti viską atgal ar tuo labiau sureguliuoti degimą bei kur, ką ir kaip prisukti, kad neliktu papildomu detalių.
3 komentarai:
Mano atveju ir su knyga ir be knygos papildomu detaliu tikrai liktu :D
na ka galima pasakiti Malacius!! ;)
Dėkoju, dėkoju. ;)
Šiaip tai jau variklis nuimtas, pradėtas ardyti ir kol kas sudėtingo lyg ir nesutikome su tėvu. Plius, labai nudžiugino vaizdas kurį pamačiau variklio viduje - abu velenai atrodo lygūs ir be jokių pažeidimų. Liko visai nedaug, kad pasiekti remonto tikslą ir tada liks sudėtingesnė dalis - surinkti viską taip, kad veiktu. :D
Įkelsiu po to dar infos apie darbu eigą su varikliu. Vaizdelių kaip atrodo viskas viduje. Šiaip tai visai faina pamatyti kaip viskas atrodo. Net azartas pagavo. :D
Rašyti komentarą