2009-03-28

Ką aš klausau... (2 dalis)

Šį šeštadienio vakarą skirsiu tokiam geram, bet deja jau nebeegzistuojančiam dviejų brolių duetui iš Jungtinės Karalystės, grojusiam kokybišką techno muziką nuo 1989 iki 2004 metų. Ponios ir ponai - Orbital!
Beje, iškarto norėčiau padėkoti dnr. Būtent jis man padėjo atrasti šį duetą.
Pirma daina vadinasi Lush 3-1. Kažkodėl ji man skamba liūdnai. Priežastis - vienas sample'as melodijoje man primena tarsi kokį techno gervės klyksma. Ech... tolimi 1993 metai... .

Dar viena, daug liūdnesnė melodija, kuri kalba pati už save. Jos net nereikia pristatinėti bet pavadinimą privaloma parašyti - Halcyon and On and On. Beje, ši melodija skamba mano ankščiau aprašytame Mortal Kombat OST.

Taip pat, prie broliukų, pridėsiu dar keletą, tokios ne itin žinomos, bet gerą techno grojančios grupės Fluke kūrinių.
Melodijos čia jau kiek dinamiškesnės ir ne tokios liūdnos. Pirma daina vadinasi Bullet. Įdomus ir kartu paprastas kūrinys. Kažkodėl man patinka tokie pradžioje lėti, bet po truputi į pabaigą užsivedantys/užvedantys kūrinukai.

Na o čia desertas, skirtas oldscool'iniams geimeriams, tokiems kaip aš, žaidusiems tokį šedevrą pavadinimu WipeoutXL ant pirmojo PlayStation. Vienas iš Fluke remiksų - Atom Bomb (Atomix 6) naudotų šio žaidimo garso takelyje (kartu su Chemical Brothers, The Prodigy ir kt.).

Paskutinis Fluke kūrinukas kuris man itin užstrigo, tai būtu Hang Though. Muzika kurią būtu galima naudoti mokinant žmones kurti nebanalų ritmą. :D

12 komentarų:

Eugenijus I. rašė...

Orbital liuks, fluke tas pirmas irgi nieko:)

Sandman^KFMF rašė...

Čia tokie galima sakyti daugiau klasikiniai gabalai. :D Jiems jau daugiau nei 10 metų. :) Jie jau man labai nostalgiški ir brangus. Tik paskutinis išleistas prieš kokius 3-4 metus.

Eugenijus I. rašė...

senienos man patinka:)

DNR rašė...

Tai kad "Orbital" ir dabar gyvuoja: sėkmingai koncertuoja. Pagooglikit :) O šie du jų gabalai man gal labiau ne liūdni, o svajingi. Teigiama prasme.

Sandman^KFMF rašė...

Tai gal aš ne taip išsireiškiau - jie nėra tokie kuriuos per pagrabą groja. :D Bet dramatizmo kažkiek turi. :))
Beje, Orbital groja ir dabar. Bet dažnai atskirai, po vieną (ne kartą jau Lietuvoje buvo apsilankę). Bet va oficialiai Orbital kaip ir nebelikę. :(

muziqaz rašė...

o taip, sintezuotas elektroninis popsas :)
super melodijos ir super muzikos nuotaika ;)
tik dabar jie yra pasineshe(buvo pasineshe paskutiniu metu) i ambient/noise muzika. irgi pykti negalima. legenda visgi :)

muziqaz rašė...

beje, pamirshau prideti, halcyon on and on yra labai graziai idrebtas i filma pavadinimu 'Hackers' :)

o siaip siulyciau pasizvalgyti i The Orb diskografija ;)
biski ekscentriskesnis garsas nei orbitalu ar fluke, bet gerio galima atrasti kiekviename ju kurinyje ;) ypac isimintinas kurinys, tiksliau kompozicija butu
Tas ilgas pavadinimas
siaip tame kurinyje nelabai rasi techno beat'o ar panasiai, ten toks mishinys ambiento ir visokiu garsu bei kuriniu. vienu zodziu reik ji paklausyt :)
beje yra isleistos dvi versijos. viena albumine, kita live irasas. abu nuskamba kazkaip skirtingai ir idomiai ;)

Sandman^KFMF rašė...

Būtinai pasidomėsiu The Orb. :) Nors paskutiniu metu muziką kiek apleidau. Mažai ką naujo klausau. Nebent kažkas iš mano mėgiamų atlikėjų kokį kūrinuką išleidžia.

Arūnas rašė...

o kur ROB ZOMBIE dingo? :)

Sandman^KFMF rašė...

Iki jų aprašymo dar nepriėjau :D

Anonimiškas rašė...

skaityti visa dienorasti, labai geras

Anonimiškas rašė...

Kas as ieskojau, aciu