2009-03-25

Ką aš klausau... (1 dalis)

Kai kas, būna manęs klausia ką aš klausau. Tiksliau kokios muzikos klausausi? Tad "bloge" pradėjau tokį skyrių, pavadinimu kalbančiu už patį save - "Ką aš klausau...". Čia bus galima rasti mano mėgiamų muzikos atlikėjų kūrinių su komentarais. Daug netuščiažodžiaudamas einu prie esmės. :)

Kaip jau minėjau ankščiau, po truputi bandau klausytis lietuviškos muzikos. Štai pavyzdžiui Aistės daina pavadinimu "Ruduo".


Paradoksalu, bet ši daina man primena pavasarį, o ne rudenį. Dėl to ją ir įdėjau, kad PAGALIAU ATEITŲ PAVASARIS!!! O ne... sniegas kristu kovo pabaigoje. Apie pačia dainą, tai manau net nereikia komentarų. Beveik ideali įžanga, nors ir ilgoka, bet neprailgstanti daina ir tiesiog malonus paklausyti atlikėjos balsas. Ko gi daugiau reikia bundančiam pavasariui-rudeniui?

Prieš gal mėnesį laiko teko apsilankyti drum'n'bass vakarėlyje. Grojo atmospheric dnb guru - "LTJ Bukem". Kadangi įspūdžiai neišblėsę ir šiandiena, tai noriu pasidalinti keletu jo, kaip didžėjaus atliktų kūrinių.
Jei jau pradėjome post'ą apie metų laikus, tai tą pačią temą ir pratęsiu. Kadangi po pavasario, ateina vasara, tai va ir kūrinukas kuris ir primena vasarą (Funky Technicians - Airtight Remix). Tiesa turbūt tik man. :)


O čia taip pat "LTJ Bukem", tik šį kartą primenantis man naktį "Gravity" klube (Nookie - Continental Drift). Gaila, kad jis šį kartą lankėsi be MC Conrad, tad gal kūrinį būtu geriau klausytis be pritarimo (instrumental versiją), nors man daug efektingesnė - versija su MC Conrad.

4 komentarai:

Eugenijus I. rašė...

Nelabai man tokia muzika:) Tas lietuviskas gabaliukas dar nieko... bet kitka... nea.

Sandman^KFMF rašė...

Tai čia jau skonio reikaliukai. ;) Be to, tai tik keletas dainų iš DIDELĖS kolekcijos. Tad gal vėliau atrasi ir labiau patinkančiu. ;)

Eugenijus I. rašė...

As tave stebesiu:D

Sandman^KFMF rašė...

"Big brother" :D