2008-12-12

„Black Mesa“

Turbūt nedaugelis žaidėjų, o ypač užkietėjusių žaidėjų, nežino „Half-Life“ žaidimo. Greičiau būtų galima sakyti, kad nėra tokio žaidėjo kuris nežinotu kas yra „Half-Life“.
Ši žinutė ir yra skirta tokiems hardcore‘iniams žaidėjams (pvz. toks esu aš), o ypač „Half-Life“ žaidimo fanams. Kalba eina būtent apie „Black Mesa Source“ projektą. Konkrečiau – pirmasis „Half-Life“, visiškai perkurtas naudojant „Source“ variklį. Bent jau man, tai ganėtinai įdomus ir aktualus projektas, nes šiaip jau esu gan nostalgiška asmenybė, tad su malonumu peržaisiu tai, ką mums pasiūlys šito projekto kūrėjai.
Daugiau informacijos, video medžiagos, screenshot‘ų galite rasti čia.

2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Geras, net nežinojau, kad toks projektas kuriamas. Man nuo šio žaidimo ne ką mažesnė nostalgija. Tai bus malonu jaučiu ir atnaujintą versiją žaist.

Sandman^KFMF rašė...

Beje, jau pradejo sita dalyka visokiuose rimtesniuose puslapiuose reklamuoti (megagames.com) tai speju arteja jo isejimas