2009-08-07

Pastebėjimas (3 dalis)

Pastebėjau, kad mano "bloge" pradingo truputi medžiagos. Konkrečiau - dainų ir kitų muzikinių kūrinukų, kurie buvo "youtube'eje" bei "mp3tube'je".
Pastarasis puslapis kaip supratau, jau nebeegzistuoja, o va youtube.com tai panaikino muzikinius kūrinius, dėl blah, blah, blah (čia turėtu būti kažkas apie autorių teises). Keista, išmeta kūrinius, kurie ir taip yra laisvai platinami internete pačių kūrėjų... .
Bandysiu vėl įkelti dainas, iš kurių beliko tik nuorodos.

16 komentarų:

Eugenijus rašė...

Youtube uzblokavo mano paties daryta filmuka su gyvunais vien del to, kad ten kazkur fone per tv tyliai grojo kazkokia daina... Idiotizmas ne kitaip.

Sandman^KFMF rašė...

Na čia tai jau viršūnė! :D
Svarbiausia, kad žmonės deda dainas, kurios vienaip ar kitaip - mirs nes jų niekas neklausys, o čia dar dėl foninės muzikos ištrynė. Tai jau... liūdna, liūdna. :D

Zau rašė...

mano der nemeta lauk :)
http://www.youtube.com/watch?v=bgHlNAJ3jTs

Sandman^KFMF rašė...

Tuoj paklausys youtube adminai, išgirs muziką pažįstamą ir trins lauk šokius - pokius :D

DNR rašė...

Jo blemba, man irgi dėl MP3tube užsiraukė muzika svetainėje. Šaisė

Unknown rašė...

Su gimtadieniu tave, linkiu kad iš tavo blogo niekas niekada ne dinginėtu :)

Sandman^KFMF rašė...

Dėkoju, dėkoju! :) Reikės stengtis, kad ne tik nedinginėtu, bet ir atsiradinėtu. :D

DNR rašė...

Jo, su gimtadieniu!! (nors ir pavėluotai :)

Sandman^KFMF rašė...

Reikia nauja tema apie gimtadieni sukurti. :D Bet labai tyngiu. Tai va ir komentaruose galės mane visi pasveikinti. :D

DNR rašė...

Jo jo, aš tai visada sukuriu :)

J. rašė...

ei galetume kartu svest, kelios dienos tik skirias :D (is mano puses merginu butu, is tavo vaikinu :D )

Sandman^KFMF rašė...

Oho! :D Intriguoja! :D Gal ir reikėtu sujungti du gimtadienius! :D

Senas hrenas rašė...
Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.
Unknown rašė...

Kas ten tokio buvo, kad paskutini pranesyma pasalino :) ?

J. rašė...

Nepadorūs pasiūlymai :DDD

Sandman^KFMF rašė...

Ten buvo neaiškaus žmogaus pasisveikinimas su manimi Asmeniškai. :D Bet kadangi jis neprisistatė, tai nemačiau reikalo palikti komentarą. :D