2009-05-24

Ką aš klausau... (3 dalis)

Kai prieš porą metų sugedo mano kietasis diskas ir visa jame esanti informacija iškeliavo į dausas, tai iš tos informacijos labiausia buvo gaila muzikos, kurią sukaupiau per kokių penkerių - aštuonių metų laikotarpį. Ech... ir kodėl aš nedariau kopijų? Dabar vėl po truputį renku visą savo prarastą muziką ir su kai kurias jos perliukais pasidalinsiu čia. Šiandiena tai bus žaidimų garso takeliai ir pradėsiu nuo Fallout žaidimo muzikos. Kalba eis apie pirmą ir antrą dalį. Muzika privaloma klausyti High Quality, kad nesusigadinti įspūdžio. Garso takelį žaidimui kūrė kompozitorius Mark Morgan, kuris dar ir šiandiena užsiima muzikos kūrimu TV serialams (mums žinomesni „Deksteris“ bei „Ryklys“).

Kadangi Fallout tai postapokaliptinis žaidimas, tai ir melodijos (daugiausia tai ambient‘as) jame visu šimtu procentų perteikia nuotaiką tvyrančia po atominių bombų sprogimų. Sirena gaudžianti šiame kūrinyje tikrai vietoje ir laiku. Metallic Monks.

Truputi mažiau ambient‘o ir daugiau ritmo. Be to, su trupučiu vaizdinės medžiagos. Beyond the Canyon.

Prisipažinsiu, esu kiek paveiktas vakarietiškos kultūros, tad einantį prerijomis besidriekiančiu keliu žmogų įsivaizduoju būtent šitos melodijos fone. Kai pavakare leidžiasi saulė, o į nugara pučia švelnus, šiltas vėjas. Bent jau man, tai suteikia vienišumo įspūdį. O to juk ir reikia tokiam žaidimui kaip Fallout. Gold Slouch.


Jei jau pradėjau nuo depresinės muzikos, tai tokia pačia muzika ir užbaigsiu. Deus Ex Invisible WarIon Storm. Ne itin ilgai gyvavusios kompanijos, sukurtos buvusio ID Software darbuotojo John Romero, darbas. Deus Ex serija - vienintelis Ion Storm sėkmingas žaidimas. Na, o kadangi kurtas Unreal variklio pagrindu, tai ir muziką atitinkamai kūrė vienas iš Unreal garso takelio bendraautorių – Alexander Brandon. Deus Ex Invisible War tai jau Deus Ex žaidimo pratesimas.
Kadangi Deus Ex Invisible War tai savotiškas cyberpunk (niūri ateitis, hakeriai, viskas pagrysta nanotechnologijomis, jokios gamtos tik dangoraižiai ir neoninės šviesos), žaidime muzika sudaro atitinkama atmosferą. Seattle - City Hub & Emerald Suites.
Visi lygiai žaidime turi savo garso takelį. Muzika kaip ir Unreal žaidime keičiasi priklausomai nuo situacijos ir kadangi Deus Ex Invisible War kiek prastesnis (ir labai trumpas) pagal žaidžiamumą palyginus su pirmuoju Deus Ex, tačiau muzika, drįstu teigti, lenkia originalą. Cairo - ApostleCorp Lab.
O čia jau mano favoritas. Apie šį kūrinį nelabai ką galiu pasakyti, nes jis kalba pats už save. Verčia susimąstyti. Tik turbūt kiekvienam apie skirtingus dalykus. Return to Cairo - Shantytown & Arcolog.

Jei kam patiko Deus Ex Invisible War garso takelis (tiksliau jo nedidelė dalis), tai jį legaliai galima parsisiųsti iš oficialaus žaidimo puslapio.

Komentarų nėra: